Vår <3

Det har varit tyst här ett bra tag nu va, haha. Tänkte på att nu när det börjar bli varmt så är man ute och gör mer saker så nu kanske det är dags att börja blogga igen...
Igår så var jag och grillade lite i uppsala med Per och Emelie. Vi övertalade henne att åka till uppsala, första gången för henne :/ men bättre sent än aldrig eller hur?
Det var ju väldigt blåsigt igår så det var kanske inte bästa dagen att turista i Uppsala så vi mötte henne på station sen gick vi till en grillplats i närheten av Studenternas IP, vi grillade marshmallows och drack öl. Ni som känner mig vet ju att jag älskar att elda så jag hade fett kul hahaha det blev dock jävligt kallt när vi väntade på att den skulle slockna. Men det var trevligt längtar bara tills det blir varmare...


Kommentarer
Postat av: per

suck så nu måste jag alltså gå in här och posta lite då och då?

2011-05-04 @ 00:40:30
Postat av: emelie

och nu har hon tvingat mig också :O ;)

2011-05-04 @ 21:21:57
Postat av: Linda

asså var glada att ni ens nämns på min blogg! det är en ära!

2011-05-04 @ 21:23:06
URL: http://bango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0