sleepless

aa hörrni nu sitter jag här kl 06.08 och är nästan klar med packningen. Kl 7 kommer Per och hämtar upp mig. Kan ju bara säga att jag har inte sovit ett skit, fett skumt men jag tror jag har resfeber haha :/ hoppas det är någorlunda lugnt i bilen så kan jag sova då...
Fan vad mkt packning man behöver, chefen säger alltid ta inte för mkt packning, men när man ska va borta 11 dagar behöver man ju faktiskt en del! Jag har en resväska en vanlig väska och en axelväska haha datan ska med själkvklart. Tror ni jag klarar mig 11 dagar utan facebook eller?!?!?! hahahahahaha
Nej men nu vet jag inte vad jag ska skriva, har helt tappat känslan med denna skitblogg... Som om mitt liv ens är intressant? aja whatever nu ska jag gå och ta en cig. ciaooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0