Helg

Ja det var ju ett tag sedan jag uppdaterade den här skitbloggen hahaha
Jag jobbar kvar på samma bolag som förut men med nått projekt... massa nya jobbarkompisar som är alla fett jobbiga men men vad ska man göra. Det är ändå rätt kul för vi åker ut på resor, tex så ska vi åka till Varberg på måndag och jobba där i 11 dagar, sen när vi kommer hem så är det lönepub. Dvs företaget betalar en helkväll med v.i.p plats och helrör och hela köret :D

Ikväll ska jag ut med Naty och Timon, jag har ju inte träffat dem heller på evigheter. Ska bli skitkul (hoppas jag) hahaha aja jag pallar fan inte blogga, kanske skriver mer sedan

Kommentarer
Postat av: miss piggy ;-)

Hörru Du sluta ljug. Du älskar jobbet och speciellt mig ;-)

2010-10-16 @ 14:58:17
Postat av: Linda

jaaa gud vad jag älskar dig det är inte klokt

2010-10-16 @ 15:08:12
Postat av: Anonym

ooooohyes you know it

2010-10-17 @ 19:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0