våååååååååååååååååår

Hej alla glada!!!! Nu ska jag börja blogga igen!! Det har hänt väääldigt mycket sedan jag bloggade sist! Jag köpte ny data på Media Markt i Uppsala helt ok data för 3 laxar :P sen har jag fixat mobilt internet också så jag kan surfa när jag vill och var jag vill :D

Valborg firade jag med Natum och Fatum i Uppsala, vi var först till Natums bror i eriksberg och grillade ribbs, lax och korv fett gott var det :D sedan blev det bj (som vanligt) helt ok men inte värsta wooow...

har varit mkt i sthlm ska ju flytta dit nu (igen) haha. Idag är jag skiiit sugen på vin men jag spar mig till imorn när jag ska på konserten Lady Gaga är ju i Sverige nu :D jag längtar verkligen, har ju velat se henne nu i 2&½ år.

I söndags åkte jag till Uppsala för att hämta lite kläder och så och Lydia och Simon gjorde mig sällskap, det var fett nice så slapp jag åka själv :) sen käkade vi kina buffe på Dragon Palace det var fett gott! sedan åkte vi tillbaka till sthlm så det var en spontan tur och retur hehe

här kommer lite bilder från smått och gott (har ju fått kamera också wieee)





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0