Uttråkad/uppdatering

Hej bloggläsare!

Har gjort en massa saker sen jag bloggade sist, intervjun gick bra har varit på introduktion idag på nya jobbet, är skit taggad på att börja :D jätte roliga och trevliga människor bra förmåner bra lön och bra produkter :D

Häromdagen var chris och simon här och hälsade på vi chillade och åt och sånt. Sen blev det fotostudio här, Natalie sminkade mig, Simon fixade mitt hår och Chris fotade, det va jätte kul faktiskt och det blev skitbra bilder :) här får ni se:

           

           

           

Kommentarer
Postat av: Elin

OOOh har du redan börjat jobba hos Carl?

2010-05-19 @ 21:13:39
URL: http://accessElin.blogs.se
Postat av: Sara

Hur går det på jobbet? Jag jobbar nu också, ja fast inte just precis nu. Har lagt ner min blogg, den finns numera inte längre, hoppas allt är bra med dig.

//sara

2010-05-27 @ 13:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0