God Morgon!

Den här dagen har jag väntat på lääääänge! Ikväll smäller det för 2a gången i globen Lady Gaga kom igår och hade sin första konsert. Biljetterna släpptes i mars och de tog slut efter nån timme så jag blev ju väldigt ledsen när jag inte fick tag i biljett, men lucky me så fick jag reda på att hon skulle ha en extra konsert och när de släpptes gick jag upp tidigt och bokade 5 biljetter :D Jag läste på aftonbladet om hennes konsert igår och den verkar skitbra, jag blev så taggad.
Kameran är på laddning också så jag kommer ta mkt bilder :D förlåt om jag är tjatig men jag längtar verkligen.

Sen är det en sak som stör mig; min mobil tycker tydligen inte jag behöver ha alarm jämt för ibland när jag ställer alarm så ringer den inte ändå vilket har gjort så jag försovit mig till jobbet! Skit irriterande vill döda den ibland.

Igår kväll gick deja vu på 5an, jag älskar den filmen! Jag har sett den flera gånger men jag tröttnar inte, Denzel Washington är riktigt duktig skådis!


nej nu är det dags att packa lite. Bjuder på en låt som går på the voice just nu som jag älskar:



Kommentarer
Postat av: Moj

De e ba o filma o skrika dig till döds =)

2010-05-08 @ 13:13:37
URL: http://lillashorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0