I stockholm igen

De senaste 2 veckorna har jag åkt fram och tillbaka från Uppsala som om jag skulle åka till stan och hem. Har varit hos Fatuuuum, sen åkte hon med hem till mig men drog dagen efter, jag har ju ingen data så hon saknade nog den hahaha eller hur Fatme!?
Nu sitter jag hemma hos Naty hon ringde imorse och sa kom så jag åkte på morgonen. Men resan hit var inget nöje direkt, Upptågen från uppsala va jätte försenade, det var nåt växel fel på tåget jag åkte med så jag fick ta nästa tåg, vilket var försenat i 25 min... det tog ca 3.5 timmar att komma hit. Idag ska vi chilla; jag Naty och Naty (vi har 2 st och båda e frånsamma land också haha)
Herregud vad kallt det är förresten, jag ska gå och göra te nu och tänka på sommaren så jag tinar upp lite.
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0