Facebook test

Jag gjorde några test på facebook.
Det ena hette "vilken nationalitet är du" och jag blev brittisk... Har ingen aning om varför hahaha men men

Det andra hette "hur mkt blatte är du" och det stod "Bestäm dig förfan, du e varken blatte eller swedi, bara någonstans i mellan. Pick a side.." haha ja jag är väl en vilsen bengal som min kompis säger hahaha

Det tredje var vilken "vänner" karaktär jag är och jag blev phoebe, haha hon e skön men lite konstig det kanske stämmer på mig :P så här stod det iaf:
"you are the most uncommon friend your friends have. your friends are your family and you are always ready to do anything for them. you would try everything to keep your friends happy and not get hurt. your wierdness attracts many people to you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0