Spa hemma hos natalie

Igår hade jag och Natalie spa dag hemma hos henne, vi lade ansiktsmask och hade hårborttagnings produkter, plockade ögonbrynen och hade soft dag. Sen på kvällen kollade vi på film och chattade med folk. Vi hade jätte trevligt, det var länge sedan jag umgicks med henne utan alkohol i bilden haha. Jag är fortfarande kvar här och nu håller vi på och lagar mat och kollar på en dokumentär om siamesiska tvillingar på kanal4. Tänk er att det finns 2 människor i en kropp, asså det är helt sjukt, jag är faktist fascinerad av siamesiska tvillingar. Det måste vara jobbigt för de att alltid vara med nån, de kan ju aldrig vara ifred. Att de kan göra samma sak med 2 hjärnor tex så har de här som är på tv nu, tagit körkort och de gör ett prov i matte, och 2 prov för uppsats. Om den ena har bra fantasi och gillar att skriva kan ju den bara skriva 2 och ge den ena till den andra, för de har ju samma kropp haha shit det är så mkt man undrar om hur det fungerar och sånt... men iaf tillbaka till verkligheten:
Ikväll ska vi på en födelsedags fest till en kompis till Natalie, han har hyrt en klubb här i uppsala och det ska bjudas på mat (of course I'll be there haha). Ska bli trevlig! Jag återkommer med uppdatering imorrn

Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh vad fint du skriver! ja det är mkt intressant allt som har med människokroppen att göra, du kanske ska bli nurse linda? :P ta hand om dig min skatt puss puss!!! XOXO

2009-01-17 @ 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0