pirrigt :P

Nu är det inte långt kvar tills jag drar :D
väntar nu på att tvätten ska bli klar, sedan kl 21 åker jag till Natalie med all packnig, Christine ska dit också med en stor väska som ska checka in eftersom alla jävla terrorist regler gör så att man inte får ha nåt flytande med sig som handbagage. Det var mkt lättare förut när man bara kunde åka med en bag med lite kläder å tandborste kräm smin osv. nu måste man checka in all sånt... Jobbigt men vad ska man göra.
Vi åker från uppsala mellan 1 och 2 inatt, det tar ju ca 2 timmar att åka till skavsta plus att det är halt så man kan itne köra så fort. vi kommer va framme vid 4 och halv 5 ska vi checka in, sen är det bara att vänta. Vi ska ha vin och en kortlek med oss hahaha så vi kan fördriva tiden på flygplatsen :) jag är skit nervös faktiskt men det ska bli så kul!! :D
 Ni får ha det så kul var ni än är, återkommer väl när jag kommit hem på söndag haha :D

wohooooo Barcelona HERE WE COMEEEE

Kommentarer
Postat av: Berii

TA MED MIG haha

2009-01-22 @ 19:46:14
URL: http://thegoldengirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0