Orange Uppsala

Igår skulle Natalies mamma åka tillbaka till grekland så det var avskeds utgång på club Orange. Jag var med Natalie, hennes bror cesar och hans tjej Carolina, Natys mamma och moster och och 2 till från hennes släkt. Vi gick dit vid 22 och drack några öl och jag flörtade med den kattiga bartendern medans naty minglade runt bland sin släkt och pratade spanska. Alla som var i klubben var spansktalande så jag tyckte det va jätte kul att lyssna och kolla hur mkt jag förstod. Det var några killar som var från dominikanska republiken som verkligen visste hur man dansade, de va skitsexiga haha kunde knappt ta ögonen ifrån de...

iaf vi drack några glas vin och några öl och jag blev rätt full, sen dansade jag med Natalies mamma och jag kan ju bara säga att jag inte kan dansa som latin amerikaner så jag försökte härma hur hon gjorde och kollade på hennes fötter hahaha plus att ja va helt snurrig så de såg nog inte så bra ut hahahaha men jag dansade mina salsa moves som Natalie har lärt mig och gjorde mitt bästa :)

Jag hade spanat in en kille under kvällen som var skit snygg och när jag va på väg från toan så kom han och pratade med mig, vi satt i soffan och pratade kanske en halvtimme. Sen bytte vi nummer och klubben stängde så det var dags att åka hem. Vi fick skjuts av en kompis till Natalies mamma och det var ganska fullt i bilen, jag fick sitta i Natalies knä och hennes moster satt och drev med mig och snackade om curry kyckling med ris hahahah vi stannade vid en mack och köpte 3.5or haha. Så småningom kom vi ialla fall hem och vi drack lite öl och lyssnade på musik och dansade som vi aldrig dansat förr. Till slut ddeckade vi och sov nog ganska djupt eftersom vi var en liten liten aning fulla ahahaha

Med andra ord: En skitrolig kväll som gärna upplevs igen

Kommentarer
Postat av: Beriii

Fullisar =P

2009-01-18 @ 01:53:59
URL: http://thegoldengirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0