längtar till värmen

fy fan vad kallt det är, jag längtar verkligen till det blir varmt, jag skulle så gärna vilkja åka till nåt varmt land nu. Jag sitter hemma hos Timon, jag sov här och när jag vaknade så hade hon stuckit till jobbet, men hon kommer snart och då ska vi tydligen mata fåglarna hahaha
Igår var vi ute å tog några öl, det va kul vi snackade och hade trevligt. tidigare på dagen så tog christine på sig uppgiften att fixa till mit hår, som blev fucked up i turkiet och som jag bara vill ska växa ut. hon jämna till det så nu ser det bätre ut och så tonade vi det hahaha ser väl kanske lite mer ut som en människa nu :P

nu ska jag nog sluta blogga för idag, har sovit med mina kontaktlinser och den ena linsen börjar bli lite suddig hahahaha
kanske skriver mer senare.

stay cool

Kommentarer
Postat av: Moj

Jasså visa bild på ditt hår daaa..

2009-01-11 @ 13:45:30
Postat av: Beriii

Bango, du har väl bytt linser nu? :D

2009-01-11 @ 17:52:05
URL: http://thegoldengirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0