Gott Nytt År!

Hoppas alla har haft ett trevlig nyårs firande och att 2008 inte var en besvikelse och att 2009 blir ännu bättre :)

Mitt firande var väldigt kul! Jag hade sedan ett tag bestämt mig för att åka till västerås och fira med några kompisar som hade fest i en lokal. Jag tänkte att det är säkert roligare än att gå till en klubb i Stockholm som vilken annan fre/lör som helst.
Jag kom fram vid 16.30 tror jag och Andreas hämtade mig vid stationen sen åkte vi hem till honom och efter en stund kom 3 andra tjejer som hette My, Kerstin och Fanny som också skulle sova där. Vi fixade oss och sen öppnade vi en av tjejernas skumpa och skålade typ 6 timmar innan 12 slaget haha. sen beställde vi en taxi vid 18 tiden och åkte iväg till lokalen. Vi skulle egentligen inte vara där förrän kl 19 men vi var ändå klara så vi drog dit.
Lokalen var jätte fin, stor och den hade kök och bar och stora högtalare och disco ljus hahaha. De hade dukat 3 långbord för det va ju 45 personer som skulle komma. Sen stod vi och drack och minglade lite och det kom mer och mer folk. jag var faktiskt nykter ända till kl 22 tror jag. Maten serverades ca kl 21 och jag var placerad mitt emot en ryss som hette Pavel. Han hade en flaska Stolichnaya vodka och han drack rent... vi pratade lite sen efter ett tag fyllde han på mitt glas och vi shottade, ca 3-4 ggr tror jag. Det va grunden till fyllan haha när middagen var slut va jag rätt packad för jag drack ju öl och vin också! Efter det är minnet lite suddigt, haha minns att jag försökte byta musik, men Mattias som tydligen hade utnämt sig själv till dj blev skit tjurig så fort man närmade sig datan, dagen efter fick jag höra att jag hade ställt mig utanför lokalen och lyssnat på musik i mobilen hahaha bra kritik till dj!
Dagen efter fick jag också höra av tjejerna som också sov hos Andreas att jag hade kommit i slutet av kvällen och sagt till de "vi har ju inte shottat ni lovade ju" (i början så hade vi gjort en överenskommelse att vi skulle shotta vid 12-slaget) och tydligen så hade vi shottat en hel del men det minns jag än idag inte att vi gjorde. Kort och gott: Lyckat avslut på år 2008. Pallar inte skriva mer nu men jag kanske tillägger lite saker imorrn.







Mer bilder kommer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0