god afton kära läsare

För det första: blogg.se går skiiitsegt ikväll, tog 4 minuter att logga in :S

Jag kom nyligen hem, var på nytt jobb i Uppsala. Ska göra ett prov på tisdag sen är det bara att köra igång :) telefonförsäljning det också hehe

Jag var klar vid 18.30 tror jag och drog då hem till Christine. Vi softade pratade sen bokade vi hotell wohoo så nu är det klart :D skitfint billigt hotell som ligger i stadsdelen Grácia. Det ligger en km från själva city så det är ju jävligt nära! Fan vad jag längtar asså :)

I alla fall, jag gjorde varma mackor till Christine som var jätte hungrig men för trött för att laga mat :P jag gjorde 5 st med chilisås (fanns ingen ketchup) lök och skinka och naturligtvis ost ovanpå! Men hon va ju inte lika stor i maten som jag haha så hon åt bara 3 st, så jag åt 2 de var skit goda :P

Sen åkte jag in till stan och mötte min pappa som hade  fått punktering så han stod och väntade på en bärgningsbil vid en bensinmack. När däckbytet var klart så åkte vi hem och nu sitter jag här och ska kolla på gossip girl :D

stay cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0