dagen efter

Nu är jag äntligen hemma, känns som jag inte varit hemma på ett bra tag. Har saknat min säng faktiskt haha ska laga lite kyckling faktiskt, är ganska hungrig (ovanligt va) hehe

Ja, som ni såg så var jag ute igår, vi var på födelsedagsfesten sen gick vi vidare till bj. Jag och Natalie, sen kom Lanko med 4 kompisar så det va nice. vi drack rätt mkt för vi hade en flaska och vi förfestade inte hemma hos någon så vi klunkade den rent innan vi gick in i klubben haha det va så äckligt fick kväljningar men man blev full iaf hahahaha. När vi kom in i klubben så gick vi först på toa och sen gick vi till dansgolvet och dansade lite. Jag går snabbt till bordet där killarna sitter för jag skulle fråga nåt och när jag kommer tillbaka till dansgolvet så ser jag att en tjej står och typ dansar med Natalie hahaha jag frågade om hon kände tjejen och hon sa jag vet inte sen dog vi båda 2 av garv. Jag vet inte vad hon sysslade med för hon stod och dansade med en kille sen helt plötsligt börjar hon dansa med oss. Hon kanske försökte bli av med killen man vet aldrig men roligt var det iaf.

vi dansade och drack och sånt man gör i en klubb ni vet haha sen åkte vi hem och hade lite efterfest och jag bloggade...

nu är jag iaf äntligen hemma och jag håller just nu på att laga kyckling med ris och majskolvar mmmmums jag är så hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0