bangoooooow

Nu sitter jag här och här och har äntligen installerat sony ericssson skivan som gör att man kan föra över låtar till telefonen. Jag brukar inte göra det via sladd utan jag brukar skicka via bluetooth, men nu har jag en telefon som inte har bluetooth så då får man göra annorlunda...
det jag inte gillar är att låtarna hamna i olika mappar, tex okänd artist 3 låtar, beyonce 2 låtar osv. jag har alltid en mapp på mobilen som jag döpt till kort å gott "mp3" och där litter alla låtar på rad. nu har ja iaf en sysselsättning på väg til och från jobbet, sitta och flytta alla låtar till mp3 mappen hahaha

Kommentarer
Postat av: Berii

jävlar vad tidigt du vaknade :p

2009-01-08 @ 14:29:27
URL: http://thegoldengirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0