Lipstick Jungle

Nu har jag kollat på 1a säsongen av Lipstick Jungle, jag laddade ner den och den blev klar idag. Den var bra faktiskt, men jag blev lite förvirrad efter första avsnittet för de hade bytt ut hälften av skådespelarna mellan 1a och 2a avsnittet. Men jag vande mig iaf och de nya skådespelarna var ändå bättre.
Som jag sa förra vecka så påminde den väldigt mkt om Cashmere Mafia som i sin tur påminde om sex and the city. Men jag tror de flesta håller med om att SATC inte kan knuffas ner från tronen i första taget.
Jag kommer defenetivt ladda ner andra säsongen också och börja följa denna serie.
Nu är det snart dags att göra kladdkaka :)

/Hälsoklubbens bästa medlem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0