Capten Morgan

Igår så hade vi taco/ute kväll. Vi åkte hem till Natalie, lagade mat (tacos) sedan kom Yazzy, Christine och en kompis till henne och Natalies bror Cesar och hans tjej Carolina. Vi åt tacos å pratade å hade trevlig. Natalie hade köpt en flaska capten som vi blandade med cola. Jag är inte så förtjust i just den drinken, men det va helt ok. Jag shottade lite också och blev lite full redan hemma hahaha
Vi gick först till Konsert Baren där Delgado maffian redan var på plats. Vi stannade en timme, drack 2 drinkar sedan drog vi vidare till BJ men det var sån oerhört lång kö så vi sket i det. Vi gick istället till en bar som heter VIP, vid det här laget var det bara Natalie, Cesar och jag kvar. Yasmin och Carolina gick tillbaka till Delgado maffian haha och Christine satt å pimplade vin på terrasen.
Så vi 3 som va kvar satt å drack lite öl och snackade sedan vid 3 när de stängde så åkte vi hem.
Väl hemma gissa vad jag gjorde... Jag åt upp resten av tacosen hahaha Natalie åt lite sedan gick hon och la sig medans jag satt själv och gamade i mig hahaha.
Nu sitter jag här i Natys soffa och kollar på "Lipstick Jungle". Har aldrig kollat på den men den verkar påminna om "Cashmere Mafia" med Lucy Liu. Synd att de lade ner den serien för jag gillade den!
Det var allt för den här gången. Vi hörs när jag känner för det.
Chao

PS. Den andra dagen av barcelona resan pallar jag inte skriva om. De som vill veta nåt, fråga på bara. DS

Kommentarer
Postat av: Lady C

Hej. Japp, det är helt sant och det är på grund av ett inlägg jag skrev i november, du kan kolla i arkivet om du vill. Om gårdagen heter det. Och jag skrev bara sanning om arbetsledaren. Jag jobbade i Tomteboda. Du då?

2009-02-07 @ 16:37:30
URL: http://missangelina.blogg.se/
Postat av: Berii

ÅÅÅh jag vet Cashmere Mafia ägde alltså! Hur kunde de lägga ner den?

2009-02-07 @ 17:20:53
URL: http://thegoldengirl.se
Postat av: Lady C

Haha! Va grymt! Då är jag inte ensam om att tycka han är värdelös. Nice. Men när jobbade du där? Jag har jobbat där sen oktober 2007. Heter han bengal i efternamn eller?

2009-02-08 @ 01:33:17
URL: http://missangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0