uppdatering

hej på er. som vissa kanske vet så e min data hemma inte så bra. skärmen har gått sönder så man ser nästan inte nånting... därför har ja ej skrivit så mkt....

nu sitter jag iallafall på jobbet fett boring ringa ringa hela tiden plus min hals mår inte så bra. jag är hes och jag hostar nästan hela tiden... men ja måste ha para

i lördags var jag på kongolesisk bröllop. lydias familj känner bruden så jag hon och jenna gick dit till kyrkan kl 15. jag har aldrig varit på bröllop det här var första gången. det va inte som jag trodde det skulle. men det va trevligt. tyvärr såg ja inte så mkt för det va kameramän överallt haha. vi va i kyrkan i ca 2 timmar sen åkte vi hem åt lite å softade sen vid 21 kom lydias föräldrar och hämtade upp oss igen. då åkte vi till mottagningen som var i en lokal. vi satte oss och vi fick läsk sen drack vi en öl sen kom maten, det som vi väntade på hahhhahah den va jätte god, jag åt lax och fisk som va tillagad i folie som var jätte god. potatisgratäng och allt va skitgott!!! sen fick vi tårta och allt haha jag gamade kan jag bara säga.


ja det va lite uppdatering återkommer väl nästa gång det händer nåt

/B.G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0