Besviken och arg

fy fan asså va vissa människor e sjuka i huvet! Man ställer upp och hjälper de både ekonomiskt och socialt och på alla sätt, sen helt plötsligt får man höra " jag vill inte ha med dig att göra glöm att vi nånsin känt varan" och vad beror de på? ja du fråga ionte mig, jag har inte ens tjafsat med personen ifråga. sist vi träffades var allting bra. jag tror de är hennes knarkare till kille som fuckar hennes hjärna. hon har kastat alla sina vänner pga honom. asså om hon läser de här, så hoppas jag hon vet att de är henne de handlar om. och att hon fattar förr eller senare hur mycket hon förstör för sig själv.hon e utnyttjare och sen när personen hon utnyttjar inte finns tillgänglig mer då kastar hon den. hoppas hon lär känna människor som är mot henne som hon är mot folk.
man får de man förtjänar, förr eller senare

Kommentarer
Postat av: THE GOLDEN GIRL

...sant så sant.

2008-09-13 @ 15:17:04
URL: http://thegoldengirl.blogg.se/
Postat av: anonym

MOGET av dig att dra upp massa skit om hennes kille, har han någonsin gjort dig nånting? Plus att den här tjejen i fråga har ju faktiskt en egen vilja..

2008-09-16 @ 15:17:17
Postat av: B.G

asså känner du tjejen och hennes killa och situationen??? yttra dig inte om saker som du inte har med att göra din idiot

2008-09-16 @ 22:47:32
URL: http://bango.blogg.se/
Postat av: anonym

ja jag känner faktiskt personen i fårga..

2008-09-18 @ 13:48:36
Postat av: B.G

jaha men även om du känner personen ifråga vem fan e du. känner jag dig att du ska sitta och kommentera på min blogg. om du inte gillar de du läser så behöver du inte sitta å läsa.

2008-09-18 @ 22:38:59
URL: http://bango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0