Filmnatt

Inatt kollade jag på film hela natten från http://www.surfthechannel.com

Jag såg "What Happens In Vegas" med Ashton Kutcher och Cameron Diaz. Den var helt ok att slötitta på. typisk tv3 film.

Sen såg jag äntligen Sex And The City filmen. Har hört en massa saker om filmen innan jag såg den, men som många säger, det var väääldigt mycket reklam i för märken i filmen. Men den var bra ändå, ibland kan ju serier som är bra men blir filmer, bli en riktigt flopp. Men nu har jag äntligen sett den och jag ångrar det inte för 5 öre...

Sen började se "The Devil Wears Prada". Under den tiden jag bodde i Norge med 2 kompisar så brukade vi läsa boken på kvällen och jag har sett fram emot filmen. Jag kunde inte se hela för filmen buffrade ganska långsamt, men det jag såg var bra. Rekomenderar dock att läsa boken först, böcker är alltid bättre än filmerna.

Kommentarer
Postat av: moj

din serie och film torsk haha!!

2008-10-15 @ 18:46:48
Postat av: THE GOLDEN GIRL

Heheh, ja fan riktig torsk! Vad händer ikväll? Margaritas eller? hihihi ^^,

2008-10-17 @ 22:13:27
URL: http://thegoldengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0