alkoholiserad helg

denna helg har varit riktigt rolig och galen. Började i fredags, jag åkte hem till uppsala för att gå ut med naty. jag kom fram vid 19 vi gick till systemet å köpte öl sen vi gick hem fixade oss drack shottade vodka å vi hade kul
sen tog vi bussen in till stan och mötte upp christine sen gick vi till BirgerJarl. efter ett tag kom natys kille å hans kompisar å vi satte oss vid ett bord och jag fick en fett stark drink ja blev helt packad hahah sen smsa ja lite med B och hon va också full... hennes sms va fett roliga.

men ialla fall vi drog hem vid 3 jag å naty vi sov kanske till 8-9 dagen efter. då satt jag å hade tråkigt så jag började shotta. sen sms trackade jag lydia medans hon tydligen satt å pluggade så hon blev inte så road av att få "naty e min bästa vän å ja e full" sen frågade jag om de fanns några klubbar som hade öppet i sthlm kl 11 på morgonen hahahha sen vakna naty å vi satte på musik och shottade ännu mera å ja dansade som ja aldrig dansat förr. sen kom farsan å hämtade oss kl 13 (jag va fortfarande helt packad) sen skjutsade han oss hem till sthlm naty gick till sin kille ja gick hem och satte på en film sen somnade jag i en timme vilket var riktigt skönt. sen åkte vi och hämtade naty sen åkte vi till pizzerian och käkade.

sen va de dags för fest igen, så fort farsan åkte hem igen så fixade vi flaska å förfestade. det va naty, lydia, jenna och jag. vi bestämde att vi skulle till sturecompaniet för vi stod på listan där. vi fick skjuts dit så vi kom dit i bra tid och sånt. sen tappade jag och Naty bort lydia och jenna så vi gick till en bar å softade. det var nice, vi snackade och hade trevligt. sen åkte vi hem vid halv 3 med tunnelbanan. jag kom hem vid halv 4, lydia var inte hemma än så jag antog att hon hade fett kul haha. jag la mig och kollade på tv för jag kunde inte somna. kl 7 på morgonen kommer lydia hem heeeeeeeelt packad och börjar babla om allt möjligt ahahah hon vinglade in i mitt rum det såg ut som hon höll på att ramla så ja sa ta de lugnt ta de lugnt och hon bara kolla på mig med förvånad min och frågar "vem pratar du med" ahaha sen babla hon i 5-10 min sen gick hhon och lade sig.

nu är det söndag och regnigt och blåsigt så det är riktigt bakisväder. lydia har köpt godis, chips och cola så vi ska kolla på film och softa. fett nice. så, nu vet ni vad som hönde i helgen, återkommer antagligen nästa helg.

stay cool

//B.G

Kommentarer
Postat av: THE GOLDEN GIRL

HAHAH jävla alkisar är vi allihoppa

2008-10-05 @ 17:53:50
URL: http://thegoldengirl.blogg.se/
Postat av: NATALIE

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH BANGO DU DÖDA MIG HAHAHAHAH

2008-10-07 @ 21:10:51
Postat av: Bango

ahahhaha naty du knäckte asså ja dog

2008-10-09 @ 13:36:02
URL: http://bango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0