veckan som gått

Ja, det är mkt som har hänt.. jag har slutat vara vegeterian...  det började med att förra fredagen va ja ute och på vägen hem köpte Lydia king wings och de luktade så gott å ja va så hungrig så till slut åt jag en. Det va så gott att jag vinte ville att den skulle ta slut haahahah. sen dagen efter så friterade vi egna kycklingvingar och ja njöt verkligen för det var så gott hahah. Sen på söndagen var det dags för Angelinas 3års-kalas och då bjöds det på ännu mera kyckling och då åt jag även Mojgans hemgjorda vårrullar med köttfärs i, de va såååå goda. Sedan dess har jag nog ätit kyckling varje dag haha och i lördags hemma hos mormor så åt jag pannbiff... så jag kan inte direkt kalla mig för vegeterian längre.

imorrn kommer B :) wiee de kommer bli skitkul!!!

nu blev jag hungrig, ska äta lite kyckling :D

//B.G

Kommentarer
Postat av: THE GOLDEN GIRL

Vad har lydia ställt till med! HAHah, jag trodde hon skojade asså! hehehe :) Yes imorgon kommer jag! Hoppas vi hinner träffas, planerna har ändrats. Men jag är i 08 efter 15............... =) wiihu

2008-11-04 @ 01:07:19
URL: http://thegoldengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0