senaste nytt

Hej på er kära läsare hahaha 

I torsdags sålde jag på jobbet igen :D fett nice.
I fredags åkte jag till finnberget för att träffa några kompisar från västerås, Andreas gudmor har en lägenhet där och hon skulle va borta på spa till på söndag så vi passade på att vara där och dricka lite och sånt. Det va trevligt vi rökte vattenpipa å söp hahaha. På lördagen så var Andreas å Aria på nåt spa som de fick gå på gratis. Jag och Dasha (Andreas tjej) va hemma å kollade på film å vilade. Sen på kvällen åkte vi till en kille som heter Mattias som bor i Västertorp. Vägen dit blev lång, för Andreas va lost in Stockholm haha. Sent om sider kom vi fram tack vare att Dasha har gps på sin mobil. vi kollade på Into The Wild. Den var rätt bra faktiskt. Kl va nästan 12 när vi åkte hem, vi käkade lite sen lade vi oss och sov. Dagen efter så städade vi lägenheten medans Andreas åkte och hämta sin mamma och gudmor.
Sen skjutsade de hem mig, å nu är jag förkyld :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0