Lydia Tanga is taking over

Nu har jag tagit över Bangos blogg. Det ska bli intressant och se om det är så lätt som alla bloggare säger......

Nu ska jag berätta lite om mig och Bango hehehe. Jag träffade Bango förstagången 2006-12-19  på min födelsedags fest. Hon var redan då en flippad person som tyckte mycket om sprit hehe Bango är en riktig soldier "järn" med andra ord. Vill inte gå närmare in på vad som hände dagen efter, det skulle bli en lång histora kan bara säga att bango älskar ta kort och vara packad samtidigt hehehe.
Vem kunde tro att jag och bango skulle flytta ihop efter alla dessa år hahaha men det har gått bra hittills och tror att det kommer gå mycket bättre längre fram.

Idag har vi ätit tacos mumsss hehehe  ni som inte vet är bango vegitarian för henne blev det veggi färs och jag köpte köttfärs "meat is the thing" !. ska göra allt för att bango ska börja äta kött  det e inte bara blilligare utan gott är det!
Det får vara allt för idag ska ligga och titta på Tv.


PEACE, LOVE AND RESPECT!.



Kommentarer
Postat av: Bango

hahah lydia ja kommer inte börja äta kött bara för du säger de iaf :P



tack för gästbloggeriet :)

2008-08-28 @ 22:24:37
URL: http://bango.blogg.se/
Postat av: THE GOLDEN GIRL

Oj oj oj, d här va kul! :D

2008-08-28 @ 22:40:19
URL: http://thegoldengirl.blogg.se/
Postat av: Moj

HAHAHA "meat is the shiet" haha d e d, försök o lära bango hur man äter kött fii fan haha, tråkigt med veggie mat haha, SORRY BenGALiiiii :)

2008-08-28 @ 22:44:30
Postat av: Lydia Tanga

hahah det kommer komma massa smaskigt nu är jag har börjat blogga hehe. Moj du knäcker hahaha

2008-08-28 @ 22:47:53
Postat av: Bango

hallå som om de stör er om ja inte äter kött... ni behöver inte äta veggie grejer. drop it folks :P

2008-08-28 @ 22:51:06
URL: http://bango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0