HOME SWEET HOME!

Vill bara säga att jag hade super kul hos Berina igår. För er som inte vet så e Berina den skönaste bruden i örebro. Alla dina vänner var så trevliga Jag fick en skön fylla bästa på länge hehe.

Det har varit skönt på senaste och umgås med folk som sträcker sig till ens egen nivå

Tack för en skön hemma fest hade jätte skoj du e REAL gumman :)



Nu till något som e mindre roligt!.


Din lilla snorunge tror du inte jag visste att du skulle komma till Örebro eller?!

Du trodde du var smart när du ringde folk och bad de komma till Burger King ville du ha backup/vittnen eller starta bråk din fucking fegis! Du e bra på att slå oskyldiga svenska tjejer i Örebro men så fort det gäller invandrar tjejer i speciellt Stockholm bajsar du på dig.

I Stockholm vågar du inte ens gå runt på stan utan att du e med nån. Tror mig du kan ej finta mig och speciellt inte i en stad som Örebro jag ligger alltid flera steg före dig!.

FUCKING HYENOR!


Kommentarer
Postat av: !

sök hjälp till ditt handikapp. TALFÖRMÅGAN !

2008-09-01 @ 07:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0